Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~marta782 | użytkownik

imię i nazwiskoMarta adresBiłgoraj zarejestrowany18.08.2008 @20:09:15 ostatnio na stronie07.01.2012 @15:10:24



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty82 komentarze1581 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D60 + nikkor 18-55, 50 mm f/1.8, helios 44-2, 44-6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~juste    03.06.2011 @13:14:29
dodaję
cudowne prace )
~bulberry    25.05.2011 @21:20:11
^^
~bulberry    21.05.2011 @21:39:24
Taaak, helios.
O ile pamiętam, to właśnie za Twoją zasługą go zakupiłam:D
~Infinite91    21.09.2010 @20:07:13
hehe, bo ludziom tutaj przeszkadza to o co w sumie chodziło
~dredzik65    10.09.2010 @21:09:36
tak o widze że jesteś z Biłgo pozdrawiam krajankę
~bulberry    23.08.2010 @18:46:04
Kiedy jakieś nowe zdjęcia?:DD
Ja lluuubie je:D
~Dziumdziala    12.08.2010 @13:59:58
a witam Cię Marto :D
_______
Zapraszam do mnie : )
i proszę o Twoją opinię
~Krasnal74    11.08.2010 @20:53:39
Dzięki, miło .
Jak tam spędzasz wakacje, byłaś w jakimś fajnym miejscu, jedziesz dopiero czy w Biłgoraju głównie przebywasz?
Pozdrowionka.
~bulberry    04.08.2010 @15:43:15
poobserwuję jeśli można:>
~bulberry    03.08.2010 @19:54:51
a jak je nabyłaś jeżeli mogę zapytać?
Ogółem w necie pełno ich sprzedają ale zastanawiam się czy w sklepie można je "od tak" dostać, bo mam wrażenie, że nie bardzo..
Masz do nich adapter tak?
jestem trochę "zielona" w tej sprawie ale nie omieszkam kupić, a tym bardziej zapytać(przepraszam:D)
~bulberry    03.08.2010 @12:44:56
A no kojarzę, kojarzę.:D
Jesteś zadowolona z heliosa? Bo zastanawiam się nad kupnem..
btw. jaki masz dokładnie? bo bardzo fajne zdjęcia robisz.
ostatnio edytowane: 2010-08-03 12:51:08
~bulberry    29.07.2010 @18:31:41
Posługujesz się może heliosem, bo kojarzę z fbl'a?; >
~helutek    04.04.2010 @10:58:27
Masz racje z tymi drutami Ja też je lubię jak są na zdjęciu

a bo dopiero beda testy, ten test jest jeszcze z d60 ale juz z obiketywem 18-105mmZa intensywnie myślałam o tym nuikonie d70s i dlatego tam tak wpisałamDzięki że zwróciłaś uwagęWesołych świiąt
_______
Oceń! Mile widziana konstruktywna krytyka
~Krasnal74    26.03.2010 @18:24:22
Dzięki za cierpliwość ha ha. Miałem nadzieję spotkać coś ciekawszego, ale chyba lepsze to niż nic .
Pozdrowionka.
~koniaraaaa    14.03.2010 @10:22:24
wkońcu sie doczekałam
~helutek    18.01.2010 @06:46:12
reszta się nie nadaje na publikacje, bo ja z ręki robiłam nie wiedząc gdzie celuję:D
_______
Oceń! Mile widziana konstruktywna krytyka
~helutek    17.01.2010 @20:20:17
mam 130 zdjęć z tego koncertu:P
_______
Oceń! Mile widziana konstruktywna krytyka
~helutek    17.01.2010 @20:14:08
hahdostałam tylko jedne autograftak to bym się podzieliła:D
_______
Oceń! Mile widziana konstruktywna krytyka
~Krasnal74    27.12.2009 @19:10:07
A co to za soczewka, zwykła pojedyncza czy jakiś konwerter?
~MagdaLenka8    23.12.2009 @21:58:56
Wesołych Świąt!
_______
“Amator martwi się o sprzęt, profesjonalista martwi się o kasę, a mistrz martwi się o światło.” - Anonim
~zakazanazmyslowosc    21.11.2009 @14:05:12
a widzisz a jednak : D jeszcze tutaj się pojawiłam : p hihi
; *
~vvtosiavv    12.10.2009 @16:24:37
ojej! ^^ aż tylu nie trzeba było, noo! ale dziękuję
_______
you may be a sinner, but your innocence is mine ?
~koniaraaaa    12.10.2009 @16:22:06
pozwolisz ze poobserwuje
-damnittoby    12.09.2009 @23:49:35
Zawsze tak jest.
Ja jak bym miała tak fajnie kręcone to bym je lubiła. Łatwiej jest wyprostować niż tak ładnie pokręcić
~Przemek0810    09.09.2009 @20:34:42
Ładne portretowe powiem Ci
1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt